سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

 

ایمپلنت چیست؟ 

عمل ایمپلنت دندانروشی است که  ریشه  دندان با فلز که به صورت پیچ هستند و دندان های از دست رفته را با دندان های مصنوعی جایگزین می کنند که همانند به نمونه های واقعی دندان هستند. ایمپلنت دندان جایگزین مناسبی برای روش های دیگر دندانپزشکی مانند بریجکه تنها جای خالی دندان را پر میکند است.

طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

طول درمان کاشت دندان بسته به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فرد دارد ایمپلنت دارای چندین مرحله است که ممکن است تا مدت های زیاد طول بکشد.

مزایای ایمپلنت دندان

مزایای اصلی انجام ایمپلنت دندان این است که در زمان انجام درمان دندان های طبیعی شما هیچ آسیبی نمی بینند.

زمانی که یک دندان از بین میرود و یا برداشته میشود بلافاصله استخوان شروع به تغییر اندازه میکند و اینکار باعث میشود دندان های اطراف شروع به حرکت کنند که امکان دارد بر روی ظاهر کلی صورت شما تاثیر بگذارد.قرارگیری ایمپلنت از حرکت کردن و همچنین تحریک استخوان مخصوصا در یک دوره طولانی جلوگیری میکند.

برای انجام ایمپلنت دندان ، یافتن متخصص ایمپلنت با تجربه و قابل اعتماد کار دشوار و سختی است زیرا نه تنها باید با مراحل ایمپلنت دندان و انجام آن آشنا باشد بلکه با توجه به نیاز هر بیمار تضخیص دهد که کدام روش موثر تر است و برای او مناسب تر است.

عوارض ایمپلنت دندان

ایمپلنت دارای فواید بسیاری است که مهم ترین آن بهبود روند تغذیه بیمار و تکلم آن است.کسی که چندین دندان از دست رفته دارد معمولا موقع غذا خوردن و حرف زدن دچار مشکلاتی میشود که با انجام ایمپلنت دندان این مشکلات رفع میشود.

اگر انجام ایمپلنت دندان در زمان مناسب و بعد از رشد استخوان صورت و فک و با تجهیزات مناسب انجام گرفت ، عوارض کوچک و ناچیزی خواهد داشت.با وجود این درد بعد از کاشت دندان ،عفونت و تورم و لق شدن و خونریزی از جمله عوارض ایمپلنت دندان هستند که با مراقبت و دقت به ناچیز ترین حد میرسد.