سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

یا ایمپلنت درد دارد؟
سوالی که به نظر ذهن همه افرادی که علاقه مند به کاشت ایمپلنت دندان هستند را مشغول کرده ، اما واقعیت این است که شما اصلا دردی احساس نمی کنید.
اگر تجربه دندان کشیدن ، یا جراحی دندان نهفته و یا عصب کشی داشته باشید ، باید بگوییم این عمل در مقابل ا?ن ها اصلا درد ندارد ، اما متاسفانه بیماران در مورد کاشت ایمپلنت کمی پیش قضاوت دارند ، دلیل ان هم مراجعه به اینترنت و دیدن کلیپ های مربوط به جراحی ایمپلنت است.


ایمپلنت دندان?
متخصصان دندانپزشکی معتقدند که بهترین روش جایگزینی دندان کاشت ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان پایه‌‌ی فلزی پیچ مانند از جنس تیتانیوم است که توسط دندانپزشک داخل استخوان فک کار گذاشته می‌شود. پس از مدت کوتاهی سلول‌های استخوان طی فرایند استخوان‌سازی طبیعی یا (osseointegration) در اطراف ایمپلنت رشد می‌‌کنند و بعد از آن ایمپلنت به عنوان ریشه دندان مصنوعی عمل می‌کند. از مهمترین مزایای کاشت ایمپلنت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
* بهبود و افزایش توانایی خوردن و صحبت کردن
* سهولت در نگهداری و تمیز کردن ان
* ظاهر کاملا طبیعی
* مانع از ایجاد چین و چروک و افتادگی صورت
* عدم نگرانی از افتادن دندان هنگام خوردن، خندیدن، سرفه و عطسه کردن در محیط‌های اجتماعی


مزایای کاشت ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان امروزه استاندارد ترین روش مراقبت از جای خالی دندان از دست رفته و استخوان فک در حال تحلیل است.

فراهم کردن قابلیت بازگرداندن عملکرد جویدن همراه با قابلیت زیبایی و جلوگیری از تحلیل استخوان توسط ایمپلنت شگفت انگیز است.

ایمپلنت دندان عمل جویدن ، صحبت کردن و خندیدن را کاملا بازیابی می کند. لغزش و ناراحتی های استفاده از پروتز متحرک ( دست دندان ) را از بین می برد.

با ایمپلنت کردن دندان شما قادر خواهید بود ، بدون هیچ محدودیتی تمام غذاهای مورد علاقه خود را بخورید ، بخندید و بهتر از گذشته از عملکرد دندان های خود لذت ببرید.

ایمپلنت باعث تحریک استخوان سازی در محل بی دندان می شود و همچنین ساختار فک و صورت حفظ شود ، نبود دندان در فک باعث کاهش ارتفاع فک و در نتیجه پیری زودرس می شود.

جایگزاری دندان های از دست رفته بلافاصله با ایمپلنت های دندانی مانع از تغییر فضای بین دندانی می شود.

ایمپلنت ثابت است و دیگر نیازی به خارج کردن پروتز از دهان خود ندارید، در روش ایمپلنت مانند دیگر درمان ها نیاز به تراشیدن دندانهای سالم مجاور نیست، ظاهر دندان ایمپلنت بسیار شبیه دندان طبیعی بوده و با دندان طبیعی تفاوت ظاهری ندارد، در هنگام صحبت کردن و غذا خوردن احساس راحت و خوبی خواهد داشت.