سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

یکی از رایج ترین سوالات در رابطه با ایمپلنت موضوع درد آن استبا این حال ، اکثر بیماران ایمپلنت دندان می گویند که در این روش آسیب نمی بیند و ناراحتی حداقل است. به علاوه ، کاشت ایمپلنت ها محبوب هستند زیرا لبخند ماندگار و طبیعی به بیماران می دهد و به آنها امکان می دهد بدون عقب نگه داشتن زندگی کنند و غذا بخورند. ایمپلنت در سنین بالا نیز انجام می شود.

عمل جراحی کاشت دندان چگونه انجام میشود؟

عمل جراحی ایمپلنت دندان یک فرایند است. عملی که در طی چند ماه انجام می شود. بیشتر این زمان صرف انتظار می شود در حالی که دندانپزشک و بیمار با هم کار می کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
ابتدا برش در لثه ساخته می شود. سپس با استفاده از پیچ ، ایمپلنت داخل فک قرار می گیرد ، که به ایمپلنت امکان تعویض ریشه دندان اصلی را می دهد.دوم ، بعد از قرار دادن ایمپلنت ، لثه ها با استفاده از بخیه ها بخیه می شوند. ایمپلنت باید سه تا شش ماه بهبود یابد ، در این مدت استخوان فک در اطراف ایمپلنت شکل می گیرد. تاج های موقت را می توان قرار داد تا غذا خوردن ، آشامیدن و لبخند زدن امکان پذیر شود.اباتمنت یک پسوند از فلز پست ایمپلنت است و به عنوان پایه دندان جدید عمل می کند. تصور abutment گرفته شده و برای ایجاد ترمیم دندان استفاده می شود.پس از اتمام ترمیم ، برای اتمام مراحل نیاز به مراجعه به مطب دندانپزشک نیاز دارید.


آیا در حین عمل درد وجود خواهد داشت؟

ممکن است همه این حفاری ها و پیچ خوردن ها دردناک به نظر برسند ، اما شما خوشحال می شوید که می دانید قرار دادن ایمپلنت آسان تر از بیرون کشیدن دندان است. معمولاً از بی حسی موضعی استفاده می شود ، به این معنی که شما در حین عمل بیدار هستید.شما نباید در طی عمل جراحی احساس درد کنید ، به ویژه اگر با بافت سالم انجام شود. همچنین استخوانی که در آن قرار می گیرد ، اعصاب حساسیت زیادی ندارد. اما اگر از عمل جراحی بسیار عصبی هستید ، گزینه های آرامبخشی دارید تا در حین عمل راحت تر شوید.

بیشتر بخوانید: بعد از ایمپلنت دندان چند روز درد داریم؟


آیا بعد از عمل جراحی کاشت دندان درد وجود خواهد داشت؟

بلافاصله بعد از عمل و برای چند روز به احتمال زیاد ناراحتی را تجربه خواهید کرد. از این گذشته ، این یک روش بزرگ دندانپزشکی است. با این حال ، هر درد باید قابل کنترل باشد.ممکن است ناراحتی در چانه ، گونه ها یا زیر چشم ها احساس شود. همچنین ممکن است دچار کبودی پوست و لثه ، درد در محل کاشت و خونریزی جزئی شوید. مسکن ها مانند ایبوپروفن توصیه می شود.پس از جراحی ایمپلنت دندان ، شما باید از یخ (یا بسته های سبزیجات منجمد) برای کاهش تورم استفاده کنید ، و غذاهای نرم باید بعد از هر مرحله از عمل تا حداکثر 10 تا 14 روز خورده شود.شستشو به آرامی با آب نمک گرم در طی روزهای بعد از انجام عمل ، به استحمام و تسکین بافت ها کمک کرده و باعث تسکین بیشتر می شود.
دندانپزشکی پیشرفته آرایشی و بهداشتی مراقبت های VIP و جراحی های راحت ایمپلنت را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: روشهای از بین بردن ایمپلنت دندان



منبع مقاله:https://www.acfdga.com/blog/does-dental-implant-surgery-hurt-how-about-afterwards