سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

ایمپلنت دندان بدون جراحی


دندان در هر ساعت روشی است که می تواند زمان درمان کاشت را بطور چشمگیری کاهش دهد. با استفاده از دندان در ساعت یک ساعت می توان ایمپلنت دندان و دندانهای جدید و کاملاً کارآمد را در همان قرار ملاقات انجام داد. جراحی واقعی ممکن است فقط یک ساعت طول بکشد ، اما این روش همچنین به یک مرحله آماده سازی بسیار مهم نیاز دارد که می تواند از 2 تا 4 هفته باشد.

نکته اصلی این تکنیک تکنیک های پیچیده رادیوگرافی است که با فناوری رایانه همراه است تا بتواند جراحی دقیق قرار دادن کاشت را انجام دهد. تصویربرداری دقیق 3 بعدی امکان ارزیابی دقیق ساختار استخوان ، نقشه برداری از مناطق با بهترین کیفیت استخوان ، تصمیم گیری در مورد موقعیت دقیق کاشت و حتی ایجاد پروتز دائمی قبل از جراحی کاشت دندان را فراهم می کند.

از آنجایی که کاشت ها دقیقاً در محل های جراحی آماده شده برای آنها قرار می گیرند ، مدت زمان بهبودی لازم است تا استخوان بتواند شکاف را پر کند. ایمپلنت ها برای کارکرد فوری آماده هستند و ترمیم ها را می توان بلافاصله و بدون زمان انتظار بارگذاری کرد (کاشت بار فوری). با دندان های یک ساعته این روند در حدود یک ساعت انجام می شود و بیمار در انتهای قرار ملاقات با دندان های پایانی خود ترک می کند.

دندانها در طی یک ساعت با استفاده از تکنیک می توانند برای تک دندان ، چندین دندان و تعویض تمام دندانها استفاده شوند ، به ویژه برای موارد توانبخشی کامل در بیمارانی که دندانهای خود را از دست داده اند ، مناسب است. همچنین در بیمارانی که اختلالات انعقادی دارند توصیه می شود.

عملکردهای تشخیصی ، برنامه ریزی و اجرای به ما امکان کنترل کامل پارامترهای پردازش را می دهد. می توانیم موقعیت بهینه کاشت را انتخاب کنیم. نیازهای بیومکانیکی ، کاربردی و زیبایی شناختی و همچنین کمیت و کیفیت استخوان در محل انتخاب شده کاملاً در فرایند تصمیم گیری یکپارچه هستند.

این سریعترین و مؤثرترین سیستم برای کاشت دندان است. با استفاده از این تکنیک ، ساختن ایمپلنت برای بیمار بسیار سریعتر و آسان تر است ، که نباید بعد از عمل طولانی مدت دچار شود و ببیند که فقط در 24 ساعت چگونه می تواند زندگی کند و بدون ناراحتی و جای زخم ، زندگی عادی ایجاد کند. در تصمیم گیری در مورد مداخله که باعث رد تنها 2? ایمپلنت ها می شود ، قطعاً به علاوه.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت در سنین بالا، بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ اثر مصرف چای بر تغییر رنگ کامپوزیت دندان، چه کسانی نباید دندان هایشان را لمینت کنند؟



بیشتر بخوانروش:


    تشخیص بالینی
    دندانپزشک بیمار را از نظر بالینی معاینه می کند و از مدل های مطالعه و راهنمایی رادیولوژی برداشت می کند.
    اسکن TC اسکن (CB)
    اثبات راهنمایی رادیولوژی و اسکن بیمار.
    تشخیص و برنامه ریزی درمان
    دکتر تقریباً کاشت را در موقعیت بهینه قرار داده است.
    ساخت محلول های پروتز
    کاشتهای مبتنی بر پیش ساخته با استفاده از موقت الگوی جراحی.
    قرار دادن ایمپلنت ها در زیر بی حسی موضعی
    و هنگامی که پروتز ثابت موقت بر روی کاشت نشان داده شده است. نیازی به بخیه نیست.
    2-4 ماه:
    شواهدی برای تحقق پروتز نهایی.

چه محدودیت هایی وجود دارد؟
اگر بیمار دهان محدودی برای عفونت در ناحیه نزدیک محل کار یا ایجاد بافت نرم یا سخت ایجاد کند ، در این حالت لازم است که لثه بلند شود. پیش از شروع درمان نسبت به عوارض انجام ایمپلنت دندان آگاهی کسب کنید

منبع مقاله:https://www.professionaldentalimplants.co.uk/patients/implants-without-surgery/