سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

درد بعد از ایمپلنت دندان

ناراحتی پس از جراحی ایمپلنت دندان طبیعی است. آنچه را می توان انتظار داشت در اینجا آورده شده است:

    تورم صورت و لثه ها
    کبودی لثه یا پوست
    درد در محل عمل جراحی ایمپلنت
    خونریزی جزئی

اگر هر یک از این علائم چند روز بعد از عمل بدتر شد ، سریعاً با دندانپزشک یا جراح دهان خود تماس بگیرید زیرا این موارد ممکن است موارد بزرگتری را که نیاز به رسیدگی به یک متخصص دارد ، نشان دهند.

برای کمک به شما در بهبودی بعد از جراحی ، دندانپزشک یا جراح دهان و دندان شما ممکن است یک رژیم غذایی بعد از عمل از غذاهای نرم ، فشرده سازی بسته های یخ (برای کمک به تورم) و صبر در هنگام بهبودی جراحی توصیه کند.



بیشتر بخوانید: چه کسانی نباید دندانهایشان را لمینت کنند؟عوارض ایمپلنت دندان، ایمپلنت در سنین بالا، روش های از بین بردن ایمپلنت دندان، انواع مختلف ایمپلنت دندان، مزایا و معایب ایمپلنت دندان

در حالی که اکثر ایمپلنت های دندانی روال معمول هستند و اکثر جراحی های ایمپلنت دندان موفقیت آمیز هستند ، ممکن است عوارضی از جمله موارد مربوط به فیوز استخوان به ایمپلنت وجود داشته باشد. این کار معمولاً با انجام موارد زیر قابل پیشگیری است:

    از استفاده از محصولات دخانی خودداری کنید - آنها می توانند دندان های شما را لکه دار کنند و باعث افزایش عفونت ها می شوند.
    بهداشت دهان و دندان را با مسواک زدن دو بار در روز و نخ دندان حداقل یک بار در روز تمرین کنید.
    برای بازدید از معلومات بهداشت دهان و دندان در ویزیت ها و معاینات دفاتر دندانپزشکی شرکت کنید.
    از عادت های بد دهان مانند جویدن جو روی یخ یا آب نبات های سخت خودداری کنید - این می تواند به دندان واقعی و ایمپلنت شما آسیب برساند.

اگر فکر می کنید ممکن است کاندید ایمپلنت دندان باشید ، در مورد جراحی ایمپلنت دندان با دندانپزشک یا جراح دهان خود صحبت کنید.

این مقاله با هدف ارتقاء درک و دانش در مورد موضوعات عمومی بهداشت دهان و دندان صورت گرفته است. این درنظرگرفته شده است که جایگزینی برای مشاوره حرفه ای ، تشخیص و یا درمان باشد. همیشه در مورد هرگونه سؤالی که ممکن است در مورد وضعیت پزشکی یا معالجه پزشکی داشته باشید ، از مشاوره دندانپزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی استفاده کنید.

منبع مقاله:https://www.colgate.com/en-us/oral-health/cosmetic-dentistry/implants/dental-implant-surgery