سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

نظر

 

همه چیز دررابطه با پری ایمپلنت

ایمپلنت دندان یک روش درمانی بسیار مؤثر و بسیار بی خطر است. عوارض ایمپلنت دندان غیرمعمول است و عوارض جدی بسیار نادر است.

با این وجود ، مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن کاشت دندان ، عوارض را در نظر بگیرید ، بنابراین ما اطلاعاتی را ارائه می دهیم تا به شما در درک خطرات احتمالی روش کاشت دندان خود کمک کنید. درباره ی انواع ایمپلنت دندان بیشتر بخوانید.

ایمپلنت پری: عارضه یا وضعیت سلامت دهان و دندان؟

بعضی اوقات افراد پری ایمپلنت را به عنوان شایعترین عوارض ایمپلنت دندان توصیف می کنند ، اما تصمیم گیری در مورد این که توصیف دقیق است ، دشوار است. کاشت پری ایمپلنتیت یک عفونت در بافت اطراف ایمپلنت دندان است ، شبیه به روش پریودنتیت عفونت بافت اطراف دندان طبیعی شما است. پری ایمپلنتیت جزئی باعث التهاب و حساسیت به اطراف کاشت دندان می شود. ایمپلنت شدید شدید می تواند کاشت ایمپلنت را از بین ببرد و منجر به نارسایی ایمپلنت شود.

درست است که پری ایمپلنتیت شایع است. برخی مطالعات نشان می دهد که شاید نیمی از کلیه بیماران کاشت دندان دارای درجه ای از ایمپلنت باشد. با این حال ، همچنین صحیح است که پریودنتیت از شایعترین معایب ایمپلنت دندان است. در حدود نیمی از بزرگسالان در آمریکا به نوعی بیماری پریودنتال دارند.

بیشتر بخوانید: روشهای از بین بردن ایمپلنت دندان، چه کسانی نباید دندان هایشان را لمینت کنند؟ خطرات ایمپلنت دندان، ایمپلنت در سنین بالا، چرا به کاشت دندان نیاز داریم؟

و هنگامی که در نظر می گیریم که بسیاری از افراد با کاشت دندان یک یا چند دندان را به دلیل بیماری پریودنتال از دست داده اند ، منطقی نیست که توصیف پری ایمپلنتیت به عنوان عارضه ای برای کاشت دندان باشد. درعوض ، این بیشتر شبیه ادامه وضعیت بهداشت دهان و دندان است که می تواند روی کاشت دندان شما تأثیر بگذارد. اما ما باید آن را جدی بگیریم. کاشت پری ایمپلنت ممکن است تقریباً 40? از شکستهای کاشت دندان را تشکیل دهد.

عوارض مربوط به ایمپلنت دندان مربوط به برنامه ریزی

عوارض واقعی کاشت دندان می تواند مربوط به هر مرحله از عمل کاشت دندان باشد. برخی از عوارض شایع ناشی از برنامه ریزی ضعیف کاشت ها است. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

    زاویه کاشت ضعیف

    کاشت ضعیف فاصله دارد

    پوشش نامناسب لثه و استخوان برای ایمپلنت ها

دندانپزشکان که ابزار مناسبی برای انجام روشهای ایمپلنت دندان ندارند و یا در مرحله برنامه ریزی تجربه ندارند ، می توانند خطر بروز این عوارض را افزایش دهند. کاشت زاویه ضعیف می تواند کارآیی ترمیم جذاب کاشت را دشوار کند. مشکلات فاصله نیز می تواند گرفتن ایمپلنت جذاب دندانپزشکی را دشوار کند ، اما می تواند دندان های همسایه را نیز به خطر اندازد.

اگر ایمپلنت دندان به درستی توسط لثه ها و استخوان پوشانده نشود ، پایدارتر و مستعد شکست خواهد بود.

https://www.thedurhamsmile.com/dental-implants/process/