سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

چه کسی به لمینت دندان نیاز دارد؟


نمی دانید که لمینت های دندان انتخاب مناسبی برای پوشاندن نواقص دندان شما هستند؟ در حالی که امروزه بسیاری از افراد برای پوشاندن نواقص موجود در دندان خود از این گزینه دندانپزشکی زیبایی استفاده می کنند ، ممکن است این انتخاب درستی برای همه نباشد. به عنوان مثال ، لمینت ها دائمی در نظر گرفته می شوند ، زیرا آنها تا 20 سال دوام می آورند. پس از این مدت ، آنها نیاز به تعویض دارند. و روند دستیابی به روکش ها یک روند سریع نیست ، بنابراین اگر به دنبال یک راه حل سریع هستید ، ممکن است مناسب نباشد. گزینه های دیگری مانند کامپوزیت دندان نیز برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت بدون جراحی

 

به لمینت های دندانی احتیاج دارید؟


اکنون که پیشرفتهای زیادی در دندانپزشکی مدرن وجود دارد ، بسیاری از افراد به دنبال گزینه های بهبود لبخند خود هستند. کسانی که چند نقص جزئی دندان دارند که دوست دارند آن را بپوشانند ، اکنون قادر به انتخاب روکش هستند. نقایص دندان می تواند شامل کمی ترک یا تراشه ، شکاف های ناخواسته بین دندان ها و دندان های ناهموار باشد. از لمینت ها حتی می توان برای پوشاندن دندان های تغییر رنگ استفاده کرد ، به طوری که شخصی بتواند لبخندی کاملاً جدید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب ایمپلنت دندان، آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟ عوارض ایمپلنت دندان، چه کسانی نباید دندان هایشان را لمینت کنند؟ ایمپلنت در سنین بالا، انواع ایمپلنت دندان،

 

باید ها و نباید های لمینت دندان


در زیر لیستی از کارهایی که می توان انجام داد هنگامی که شخصی تصمیم به لمینت گرفت تا نواقص دندان خود را بپوشاند ، و همچنین لیستی از کارهایی که نمی توان انجام داد. وقتی کسی برای بهبود لبخند خود این روش دندانپزشکی را در نظر دارد ، باید سبک زندگی کلی خود را در نظر داشته باشد.

  • در هنگام پوشاندن لمینیت های دندانی ، به مراقبت صحیح از دندان ها ادامه دهید. روال سالم دندان زمانی مهم است که لمینت ها در طولانی ترین زمان ممکن به طول انجامد.
  • برای محافظت از لمینت ها هنگام ورزش ، از محافظ دهان استفاده کنید.
  • چیزهای خیلی سخت ، یعنی آجیل ، یخ و غیره را نخورید.
  • از خوردن و نوشیدن چیزی که می تواند لمینیت ها را آغشته کند ، یعنی چای ، چغندر و غیره نخورید.
بیشتر بخوانید: خطرات ایمپلنت دندان در یک روز، ایمپلنت دندان، مزایای کامپوزیت دندان، ارتودنسی


اگر فکر می کنید که لمینیت های دندانپزشکی انتخاب مناسبی برای شما هستند ، ما از شما دعوت می کنیم برای ملاقات با ما تماس بگیرید. هیچ زمانی مانند زمان حال برای شما در شروع روند کار وجود ندارد که به شما امکان می دهد لبخندتان دقیقاً به همان شکلی که می خواهید نگاه کنید. در صورت بروز هرگونه سؤالی نیز در دسترس شما هستیم. بدانید که روکش ها یک سرمایه گذاری بزرگ هستند و به همین دلیل مهم است که همه مواردی که در این فرآیند دخیل هستند را کاملاً درک کنید.

https://www.dentistofvisalia.com/blog/need-dental-laminates-the-dos-and-do-nots/