سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

 

مراحل انجام لمینت دندان

اگر بدست آوردن روکش مانند انتخاب مناسب برای شما به نظر می رسد ، می خواهید بدانید که وارد چه چیزی می شوید. در اینجا چگونه می توانید با روکش ها آماده موفقیت شوید.

قبل از عمل ، شما با قرار ملاقات اولیه دندانپزشکی شروع می کنید تا در مورد بهترین گزینه های روکش برای شما ، و همچنین در مورد مکان مورد نظر خود صحبت کنید. بعضی اوقات ، اگر دندانهای شما ناهموار است ، قبل از استفاده از لمینت ها، باید براکت انجام دهید. همانند انواع ایمپلنت دندان، لمینت نیز انواعی دارد: لمینت کامپوزیتی و لمینت سرامیکی. از مزایای کامپوزیت دندان عدم تراش مینای دندان در آن برخلاف لمینت دندان می باشد. ایمپلنت دندان از روش های جایگزینی دندان از دست رفته می باشد. خطرات ایمپلنت دندان بسیار جزئی می باشد به همین دلیل ایمپلنت یک گزینه متداول بین بیماران با دندان های از دست رفته می باشد.

در این مرحله ، دندانپزشکبه احتمال زیاد دندان های شما را اشعه ایکس می کند تا ببیند چقدر سالم هستند. آنها بیماری لثه ، پوسیدگی دندان و اینکه آیا به کانال های ریشه نیاز دارید یا نه را بررسی می کنند. اگر این روشها لازم باشد ، شما ممکن است نتوانید لمینت دندان کنید تا بعد از اتمام آنها.

در مراجعه بعدی دندانپزشک خود ، اگر کاندیدای خوبی باشید ، برای لمینت های خود اندازه می گیرید. دندانپزشک با یک ابزار سنگ زنی دندان یا دندان های خود را تقریباً نیم میلی متر پایین می آورد.

سپس ، آنها یک قالب از دندان های شما را دریافت می کنند. آنها قالب را به آزمایشگاه می فرستند تا لمینت های شما به شکل کاملی ساخته شود.

بیشتر بخوانید: چرا به ایمپلنت نیاز داریم؟ عوارض انجام ایمپلنت، ایمپلنت در سنین بالا، روشهای از بین بردن ایمپلنت دندان،

لمینت چگونه استفاده می شوند؟

پس از ساخت قالب ، حدود یک هفته طول می کشد تا لمینتها از آزمایشگاه برگردند.

پس از رسیدن لمینت های جدید ، می توانید قرار ملاقات بگذارید تا بتوانید آنها را ببندید. دندانپزشک شما به شکل ، تناسب و رنگ روکش های لمینتها نگاهی می اندازد تا اطمینان حاصل کند که آنها درست هستند.

سپس ، آنها دندان های شما را کاملاً تمیز می کنند. این امر به شما اطمینان می دهد که هیچ باکتری نمی تواند در زیر لمینت های شما گرفتار شود ، جایی که باعث می شود دندان های شما شروع به پوسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب ایمپلنت دندان، ایمپلنت بدون جراحی،

در مرحله بعدی ، از ابزار سنگ زنی برای سفت کردن سطح دندان های شما استفاده می شود ، بنابراین لمینت ها بهتر می چسبند.

سپس از سیمان دندان برای چسباندن لمینتبه دندان استفاده می شود. نور ماوراء بنفش سیمان را سخت می کند ، بنابراین با گذشت زمان قرار ملاقات ، روکش های شما 15 سالیا بیشتر عمر میکند.

https://dentistsclinic.com.au/dental-veneers.html