سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

 

آیا می دانید بیشتر آمریکایی ها حداقل یکی از دندانهای دائمی خود را قبل از 45 سالگی از دست می دهند؟ تعداد دندان های از دست رفته و درصد جمعیت تحت تأثیر با بلوغ بصورت نمایی رشد می کند. سن ، ژنتیک ، بهداشت نامناسب و عوامل محیطی همگی می توانند منجر به ریزش دندان شوند ، به این معنی که در مقطعی از زندگی ما ، همه ما احتمالاً با آن روبرو خواهیم شد. خبر خوب این است که یک راه حل وجود دارد ، که بسیار به دندان طبیعی شما شباهت دارد ، و ما می توانیم به بازگرداندن لبخند شما با کاشت دندان در مطب ما کمک کنیم. معایب ایمپلنت دندان نسبت به گزینه های دیگر جایگزینی دندان بسیار کمتر است.

کاشت ایمپلنت دنداننحوه ی زندگی مردم را عوض کرده است!

با استفاده از ایمپلنت دندان ، افراد دوباره آسایش و اطمینان در خوردن ، صحبت کردن ، خندیدن و لذت بردن از زندگی را پیدا می کنند. ایمپلنت دندان پست های تیتانیومی ریز هستند که در دندان های فاقد دندان در فک قرار می گیرند. استخوان با پایه تیتانیومی پیوند می یابد ، و پایه ای قوی برای دندانهای مصنوعی ایجاد می کند. علاوه بر این ، ایمپلنت هامی توانند به حفظ ساختار صورت شما کمک کنند ، از خراب شدن استخوان که معمولاً هنگام از بین رفتن دندان ها رخ می دهد ، کمک می کند. عوارض ایمپلنت دندان درصورت مراقبت صحیح بسیار جزئی و در حد صفر می باشد.

آیا ایمپلنت دندان بهترین انتخاب برای شماست؟

آنها راه حل بهینه برای اکثر افرادی که از سلامت دهان خوبی برخوردار هستند ، زیرا بسیار شبیه به ساختار طبیعی دندان شما هستند ، و مانند دندان های واقعی نیز هستند. یک پست در جایی که ریشه دندان شما یک بار وجود داشته است لنگر می زند ، که قدرت را فراهم می کند و به جلوگیری از ریزش استخوان که به طور طبیعی هنگام از بین رفتن دندان ها رخ می دهد ، کمک می کند. آنها همچنین دارای یک تاج چینی ساخته شده در بالا هستند که به صورت سفارشی ساخته شده برای مطابقت با دندانهای دیگر شما است. این بدان معناست که آنها بسیار بادوام هستند و هیچ کس قادر به گفتن آن دندان واقعی شما نیست. در صورت نیاز به پیوند استخوان، طول درمان ایمپلنت دندان افزایش می یابد.

اگر مانند بسیاری دیگر احساس کردید که انتخاب دندانپزشکی انتخابی برای شماست ، از شما می خواهیم که تحت معاینه دندانپزشکی / رادیوگرافی و سابقه سلامتی قرار بگیرید. در طی این بازدیدهای مشاوره ، نیازها و ملاحظات خاص شما توسط دندانپزشکان ما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتی که از ایمپلنت های دندانی مراقبت و نگهداری صورت نگیرد ممکن است نارسائی ایمپلنت دندان رخ دهد که بیشتر به صورت عفونت ایمپلنت دندان ظاهر می شود.

چه چیزی در یک روش ایمپلنت دندان نقش دارد؟

ایمپلنت های دندانیبه سادگی لنگرهای فلزی هستند که به عنوان جایگزین های ریشه دندان عمل می کنند. ما آنها را به صورت جراحی داخل استخوان فک قرار می دهیم. پستهای کوچک سپس به ایمپلنت متصل می شوند ، که کمی فراتر از خط لثه گسترش می یابد. این پستها برای اتصال دندانهای جایگزین مصنوعی به لنگر تبدیل می شوند. ممکن است پیش از قرار دادن ایمپلنت، نیاز به پیوند استخوان داده باشید.

برای اکثر بیماران ، قرار دادن ایمپلنت شامل دو روش مطب است. در اولین مراجعه ، ایمپلنت های دندانی در ناحیه فک شما قرار می گیرد. برای سه تا شش ماه اول بعد از عمل ، ایمپلنت ها در زیر سطح لثه ها هستند که به تدریج با فک پیوند می خورند. باید بتوانید در این مدت پروتز موقت بپوشید و رژیم غذایی نرم بخورید. در عین حال ، دندانپزشک ترمیمی شما کار نهایی یا دندانپزشکی نهایی را طراحی می کند.

بعد از پیوند کاشت به استخوان فک ، مرحله دوم شروع می شود. دندانپزشکان شما از کاشت کاوش ها پرده برداشته و یک یقه شفابخشی کوچک را وصل می کنند. سپس ، دندانهای جدید شما ساخته می شود. در انتها پستها به ایمپلنت ها متصل می شوند و دندانهای تعویض روی پستها قرار می گیرند. روند جاری معمولا شش تا هشت ماه طول می کشد. بیشتر بیماران هیچ اختلالی در زندگی روزمره خود تجربه نمی کنند.

https://rosedentalnashua.com/dental-services/dental-implant-dentists/