سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

انواع کاشت دندان

"اکثر دندانپزشکان حرفه ای اغلب توصیه می کنند که برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته تان ایمپلنت را در نظر داشته باشید. این توصیه ها بر اساس مطالعات بهداشت دهان و دندان می باشد که مشکلات دهانی مانند دندان های شل و مشکل غذا خوردن به خاطر نبود دندان را برطرف می کنند." تولید کننده های مختلفی برای ایمپلنت های مختلف، کامپوزیت ونیر و مواد لمینت دندان در بازار وجود دارد و سیستم های آنها بسیار متفاوت است.از 2 نوع کاشت ایمپلنت مختلف استفاده می کنیم: ایمپلنت "Bicon and " و "Imtec“ "" استاندارد "ایمپلنت" Mini ":

·         Biconسیستم مورد نظر ما برای اکثر برنامه های کاربردی است زیرا در نظر می گیریم که این ماده باعث افزایش مهر و موم باکتریایی و در نتیجه خطر عفونت نسبت به سایر سیستم ها می شود .

·         Imtec یک سیستم کاشت "مینی" است که می تواند در جاهایی که تنها یک شکاف کوچک برای پر کردن وجود دارد ، مورد استفاده قرار گیرد ، اما کاربرد اصلی آن حفظ دندانهای مصنوعی با استفاده از  بستهای "گل میخ پرس" است.

هر دو سیستم ایمپلنت بیش از 20 سال است که در حال استفاده هستند ، بنابراین به خوبی اثبات می شوند.

بیشتر بخوانید: انواع کامپوزیت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، ایمپلنت بدون جراحی، ایمپلنت در سنین بالا

ایمپلنت دندان عملی گران ولی با طول عمر بالا میباشد همچنین طول درمان ایمپلنت دندان، بین 4 تا 6 ماه است. مقالاتی در مطبوعات و تبلیغات مربوط به کلینیک های خارج از کشور وجود دارد که گزینه ارزانتری را ارائه می دهد. اگر این موضوع را در نظر دارید ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که:

1. سیستم مناسب برای شماست

2. می دانید که دندانپزشکی که عمل را انجام می دهد در سیستم مورد استفاده  برای روش انجام ایمپلنت دندان کاملاً آموزش دیده و باتجربه است.

3. شما کلیه ضمانت های پیشنهادی را بطور کامل درک می کنید - آیا توسط کلینیک یا شخص دندانپزشک فرد مورد احترام قرار می گیرد - شما با این معاهده قرارداد دارید - آیا آنها برای مدت کامل ضمانت در دسترس خواهند بود؟

4- پشتیبانی کامل از خدمات پس از مراقبت ارائه می شود - کوتاه مدت و بلند مدت. عدم مراقبت از ایمپلنت دندان، ممکن است به نارسائی ایمپلنت دندان منجر شود.

5- می دانید برای تکمیل برنامه درمانی کامل ، از جمله برطرف کردن هرگونه مشکلات بعد از عمل ، تعداد بازدیدها لازم خواهد بود و بر این اساس بودجه بندی کرده اید.

6. شما می دانید که هر اقامت چقدر طول می کشد تا اطمینان حاصل شود که مشکلات کوتاه مدت برطرف می شود.

اگر متعهد به مراقبت از سلامت دهان و دندان خود باشید ، طول عمر ایمپلنت دندان می تواند چندین دهه طول بکشد. حفظ بهداشت دهان و دندان بهترین روش برای جلوگیری از خرابی و نارسائی ایمپلنت دندان است..بیماری پریودنتال می تواند باعث از بین رفتن ایمپلنت دندان شود همانگونه که می تواند باعث از بین رفتن دندان طبیعی شود. اگر بیماری پریودنتال وجود داشته باشد و پیشرفت پیدا کند ، باکتری های مضر می توانند باعث عفونت ایمپلنت دندان شوند که ضمن تاثیر بر روی استخوان اطراف ایمپلنت و شل شدن ایمپلنت دندان باعث التهاب بافت لثه نیز می شود.

ما همچنین متوجه شده ایم که به بیماران مبتلا به بیماری لثه فعال ، سایر درمانگاه ها در انگلستان و خارج از کشور ، بدون مراجعه به درمان بیماری لثه ، ابتدا برنامه های لازم برای کاشت داده شده است. ضروری است که هرگونه بیماری لثه قبل از شروع عمل کاشت ادرار از بین برود ، در غیر این صورت این بیماری می تواند به ایمپلنت گسترش یابد و باعث شود که درمان گران قیمت کاشت در طی تنها چند سال از بین نرود.

ایمپلنت دندان بهترین سرمایه گذاری مادام العمر شماست و شما سزاوار آن هستید. اما ، لازم نیست خانه خود را رهن کنید یا به صندوق های وام پناه ببرید. در نظر بگیرید که در تهران اقدام به ایمپلنت دندان کنید. شما می توانید  هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم مجبور به پرداخت یکجای هزینه ی ایمپلنت دندان نباشید. ایمپلنت ارزان به معنای از دست دادن کیفیت نیست.

شما همچنین باید بدانید که ، اگرچه ما می توانیم به طور عادی شما را برای سایر مناطق دهان خود درمان کنیم ، اما پس از شروع عمل کاشت با دندانپزشک دیگری ، نمی توانیم هیچ درمانی را انجام دهیم. کاشت این امر تا حدی به این دلیل است که احتمالاً در صورت مداخله در برنامه درمانی دندانپزشک دیگر ، احتمالاً دانش در مورد سیستم مورد استفاده (یا ابزار لازم) را نخواهیم داشت ، بلکه به دلیل مشکلات احتمالی مسئولیت پزشکی و قانونی خواهیم بود. شما باید اطمینان حاصل کنید که می توانید برای کلیه موارد درمانی یا در صورت بروز هرگونه مشکل به کلینیک ایمپلنت برگردید.

https://www.portishead-dental.com/what-we-do/implants/353-2/