سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

نظر

لمینت برای اصلاح دندانهای کوتاه

اگر دندان هایی دارید که به نظر کوچک می رسه می تونه بر لبخند شما تا?ثیر منفی بزاره دندانهای کوچک ممکنه باعث شود شما تمایلی به لبخند زدن، صحبت کردن یا خندیدن با دیگران مثل دوستان و اعضای خانواده نداشته باشید. اگر شغلی دارید که بسیاری از تعامل های عمومی یا بین فردی را درگیر می کنه دندان های کوچک می تونه بر عملکرد شما تاثیر بزاره.

و اما راه حل مورد استفاده برای دندانهای کوچک که می تونه انجام بشه اضافه کردن لمینت سرامیکی برای افزایش اندازه دندان است.

لمینت دندان برای کسانی که دندانهای کوچک دارند فقط در عرض چند روز می تونه شکل دندانها را تغییر بده کل درمان دندانپزشکی غیر تهاجمی خواهد بود. در این فرایند هیچگونه صدمه، ناراحتی و ازبین بردن دندان طبیعی وجود نداره و با قرار دادن لمینت های سرامیکی روی دندانهای کوچک، در کمترین زمان لبخند اصلاح میشه و کاملاً طبیعی خواهد بود.

لمینت دندان برای اصلاح دندان های کوتاه

همه ما یک لبخند بزرگ و زیبا می خواهیم. با این حال ، اگر شما دارای دندانهای نامتناسب و کوچک هستید ، این موضوع می تواند تأثیر بسزایی در ظاهر لبخند شما داشته باشد. دندانهای کوچک هم می توانند شما را چندین سال بزرگتر نشان دهند و هم  می توانند ظاهری کودکانه به شما دهند. دندان های کوتاه همچنین می توانند بر تناسب سایر ویژگی های صورت شما تأثیر بگذارند. خوشبختانه ، دندانپزشکی زیبایی روشهای مختلفی برای اصلاح کوتاهی دندان ها و ظاهر کلی شما ارائه می دهد. البته روشی که برای شما مناسب باشد به اهداف شما ، سلامت دندان ، بودجه و دلیل اصلی کوتاهی دندان های شما بستگی دارد.

قیمت لمینت دندان

هزینه لمینت دندان ، یک سوال مکرر است که توسط بیماران دندانپزشکی مطرح می شود. قیمت لمینت دندان در تهران حدود یک تا دو میلیون تومان می باشد.

هزینه هر یک از روشهای درمانی برای رفع نیازها و اهداف فردی بیماران تنظیم می شود. بنابراین ، تهیه قیمت لمینت دندان بصورت دقیق بدون ارزیابی شخصی غیرممکن است.

آیا لمینت دندان درد دارد؟

لمینت دندان با دوام ترین  گزینه است و یک راه حل طولانی مدت عالی است که در برابر تغییر رنگ های آینده مقاوم خواهد بود.

روکش لمینت یکی از محافظه کارترین روشهای درمانی در دندانپزشکی است. احتمال بروز برخی از ناراحتی های زودرس  در طی فرایند دریافت لمینت وجود دارد. در لمینت سرامیکی  برای اصلاح زیبایی لبخند، اغلب به اندازه ی 3/3 میلی متر برای رسیدن به هدف زیبایی  از سطح خارجی دندان برداشته می شود.  و دندان به میزان کم  ممکن است واکنش نشان دهد.  برخی  موقعیتها در لمینت دندان نیز وجود دارد که تراشیدن دندان صورت نمی گیرد و بنانبراین میزان درد و ناراحتی صفر است.