سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

خطرات ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت های دندانی که ده ها سال است که مورد استفاده قرار می گیرند ، ایمن و مؤثر هستند. جراحی  ایمپلنت دندان یکی از روشهای قابل پیش بینی در دندانپزشکی است.
عوارض ناشی از جراحی ایمپلنت دندان بسیار نادر است اما مانند هر روش پزشکی خطرات زیادی نیز وجود دارد و ممکن است این خطرات برای بیمارانی که سیگار می کشند یا شرایط پزشکی دیگری دارند بیشتر باشد. خطرات عبارتند از: عفونت ، که به طور کلی به داروها پاسخ می دهد. آسیب به سایر دندان ها ، ریشه های دندان ، مشکلات سینوس. شکستگی آسیب عصبی که می تواند منجر به درد ، بی حسی یا سوزن شدن شود. عدم توانایی در انجام این عمل به دلیل ناخوشایند بودن فک. و خرابی کاشت.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف ایمپلنت دندان، ایمپلنت در سنین بالا، روشهای از بین بردن ایمپلنت دندان، آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟ کاشت دندان بدون جراحی


قبل از هر عمل با دندانپزشک خود در مورد کاشت صحبت کنید تا در مورد تاریخچه و عادات سلامتی خود صحبت کنید و به طور کامل خطرات مربوط به آن را بشناسید. همین حالا یک متخصص دندانپزشکی کاشت را پیدا کنید. فراموش نکنید:  ایمپلنت دندان فوق العاده ، اما از نظر فنی پیچیده است.
آیاانجام ایمپلنت دندان ضرری دارد؟
در حالی که بسته به وضعیت فردی و نیازهای ترمیم ممکن است برخی از ناراحتی ها و کبودی ها وجود داشته باشد ، بسیاری از افراد خوشحال می شوند و گزارش می دهند که احساس بهتری نسبت به آنچه پیش بینی می کردند بعد از عمل دارند.
اکثر بیماران ایمپلنت دندان تا روز دیگر به کار و فعالیتهای روزمره باز می گردند ، قادر به عملکرد طبیعی بین قرارها هستند و از نتیجه نهایی بسیار خوشحال هستند. ببینید که بیماران واقعی چه چیزی برای گفتن دارند. یک دندانپزشک ایمپلنت پیدا کنید که بتواند روشها را با جزئیات بیشتر توضیح دهد تا شما را راحت کند.


چه مدت طول می کشد تا یک یا چند دندان با استفاده از  ایمپلنت دندان ترمیم شود؟

هر مورد متفاوت است. پس از مشاوره اولیه ، دندانپزشک ایمپلنت شما باید یک برنامه درمانی شامل زمان تخمین زده شده برای تکمیل مراحل را برای شما فراهم کند. زمان درمان بستگی به نیازهای ترمیم کننده هر بیمار ، تاریخچه پزشکی و دندانپزشکی ، وضعیت استخوان فک و تکنیک و مواد مورد استفاده دارد.

منبع مقاله:https://www.news-medical.net/health/Dental-Implant-Risks.aspx