سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

نظر

همه چیز دررابطه با کامپوزیت دندان

روکش های کامپوزیت از رزین تشکیل شده از تعدادی ماده تشکیل شده است. هنگامی که روی دندان ها بمالند و به درستی تحت درمان و جلا قرار گیرند ، می توانند ظاهری کاملاً طبیعی داشته باشند ، اگرچه آنها به نور کاملاً مطابق دندان طبیعی شما پاسخ نمی دهند.

کامپوزیتنسبتاً بادوام هستند ، اما هنوز هم در طول زندگی خود به نگهداری نیاز دارند.

نکته جالب در مورد کامپوزیت هااین است که تعمیر ، حذف و جایگزینی آنها بسیار آسان است. بنابراین ، اگر آنها تراشه یا ترک را انجام دادند ، رفع آن آسان است. با مراقبت و نگهداری مناسب ، روکشهای کامپوزیتشما می توانند تا 8 سال یا بیشتر از اینها دوام بیاورند.

روند استفاده از ونیرهای کامپوزیتیبسیار ساده است و تنها به یک مراجعه به مطب دندانپزشک احتیاج دارد ، زیرا دندانپزشک شما آنها را در صندلی صندلی در آنجا مستقر می کند. آنها کامپوزیترا توسط صندلی خود قرار می دهند تا دندان و دهان شما متناسب باشد ، سپس قبل از قرار دادن ماده پیوند دهنده و چسباندن روکش به دندان خود ، کمی از مینای دندان طبیعی خود را بریزید.

از آنجا که این فرآیند ساده است و به دلیل اینکه مواد یک رزین کامپوزیتهستند ، به جای پرسلن جامد ، یک فرآیند سریع تر و بسیار مقرون به صرفه تر است.

با این حال ، برخی از نقاط ضعف ونیر کامپوزیت این است که آنها می توانند به راحتی تراشه یا شکسته شوند ، به بازدیدهای نگهداری نیاز دارند و در بهترین حالت در طی 8-10 سال جایگزین خواهند شد.

علاوه بر این ، از آنجا که رزین متخلخل است ، این روکش ها به راحتی لکه دار می شوند ، که برای کسانی که قهوه زیادی می نوشند یا نوشیدنی هایی با رنگ روشن (مانند شراب قرمز) ندارند ، عوارض جانبی مطلوبی نیست.

علاوه بر این ، در حالی که می توان آنها را به زیبایی طبیعی به نظر آورد ، اما هنوز هم ممکن است ظاهری کمی غیر طبیعی داشته باشند

https://www.healthtourismantalya.com/composite-bonding/