سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

نظر

 

چگونه بفهمیم که مناسب کاشت ایمپلنت هستیم؟

در مشاوره اولیه شما دندانپزشک امکان سنجش ارائه درمان کاشت را ارزیابی می کند. از شما انتظار می رود که به سؤالات مفصل مربوط به تاریخچه پزشکی خود پاسخ دهید و معاینه کاملی از دهان و دندانهای باقی مانده شما برای کشف ماهیت و وسعت هر گونه مشکلات فعلی دندانپزشکی انجام خواهد شد. معمولاً از اشعه ایکس گرفته می شود و مدل هایی از دندان ها آماده می شوند تا بتوانند پس از مراجعه شما مورد بررسی قرار گیرند. این بررسی پرونده برای همه درمان های دندانپزشکی مانند کامپوزیت ونیر، لمینت دندان، ارتودنسی و ... لازم است. با این حال مراحل انجام لمینت دندان و سایر روشها بسیار متفاوت از ایمپلنت دندان می باشد.

از این پرتوهای x و مدل ها برای تعیین موقعیت بهینه برای کاشت استفاده می شود ، چه تعداد ایمپلنت را می توان در شکاف قرار داد. و کیفیت و حجم استخوان موجود است. ایجاد سلامت عمومی پایه دندان مرحله اصلی در هر برنامه درمانی است. در اولین ملاقات باید آگاه باشید که چه عاجلاتی فوری دارند و برای تثبیت هرگونه مشکلات مربوط به لثه یا دندان ، چه درمانی لازم است. این منطقی است که انتظار داشته باشیم یک طرح کلامی از چگونگی دستیابی به روش درمانی خاص کاشت خود استفاده کنید.  از معایب ایمپلنت دندان می توان لزوم پیوند استخوان در صورت تراکم استخوانی کم در بیمار دانست.

آیا شما نیاز به داشتن دهان سالم دارید؟

 هنگامی که برای اولین بار در مورد ایمپلنت دندانی سؤال می کنید ، اغلب در پاسخ به آگاهی از مشکلات مداوم دندان یا از بین رفتن دندانهای اخیر است. لازم است علت این مشکلات قبل از انجام عمل کاشت ایمپلنت درک و درمان شود. اگر از بوی بد دهان ، دندانهای شل شده آگاهی دارید یا متوجه خونریزی بیش از حد شده اید ، به خصوص وقتی دندان های شما به صورت حرفه ای تمیز می شود ، ممکن است دچار مشکلات لثه شوید.

بیماری لثه (بیماری پریودنتال) یکی از دلایل اصلی از بین رفتن استخوان است و با کاهش کاشت دندان در استخوان می توان پیچیده تر اما غیرممکن نیست. انتظار می رود ایمپلنت های سالم که در استخوان کافی قرار گرفته اند برای سال های طولانی دوام بیاورد و احتمالاً برای تمام عمر شما.

بیشتر بخوانید: مزایای کامپوزیت دندان، خطرات ایمپلنت دندان، آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

. با این حال ، درست همانطور که انتظار دارید تاج های معمولی ، پل ها و پرش ها نیاز به تعمیرات و تعویض های گاه به گاه داشته باشند ، دندان های پشتیبانی شده با لانه گزینی شما نیز ممکن است در طی سالیان مورد نیاز نگهداری مشابهی داشته باشند.

طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟؟

هنگامی که ایمپلنت هاو بافت نرم اطراف آن دیده می شود که سالم هستند و دندان های جدید راحت و به طور صحیح تنظیم می شوند ، این کیفیت توجه شخصی شما به بهداشت دهان و دندان و تمایل به حضور در بررسی های مربوط به تعمیر و نگهداری منظم است. طول عمر ایمپلنت دندان رابطه ای با نوع ایمپلنت ندارند. و در ایمپلنت بدون جراحی و یا ایمپلنت معمولی یکسان است.

بیشترین تأثیر را در طولانی مدت دارند. در صورت مراقبت کم ، کاشت پوششی از رسوبات سخت و نرم (حساب و پلاک) ایجاد می کند ، که بسیار شبیه به دندانهای طبیعی غفلت است. بدون درمان ، این رسوبات می تواند به عفونت لثه ، خونریزی ، درد و ناراحتی عمومی منجر شود. احتمالاً می توان گفت که تا زمانی که دندانهای طبیعی وجود داشته باشد ، ایمپلنت ها ماندگار خواهند شد. گاهی ایمپلنت فوری انجام می شود، خطرات ایمپلنت دندان در یک روز می تواند نسبت به ایمپلنت های معمولی افزایش یابد.

http://www.courtyarddental.co.uk/veneers-composite