سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

چگونه لمینت سرامیکی می توانند لبخند شما را تغییر دهند 

روکش های لمینت ، که به عنوان روکش های دندانپزشکی نیز شناخته می شود ، پوسته های چینی ظریف و دندان و چینی هستند که بر روی لبخند پیشگامانه شما قرار می گیرند. روکش های دندانپزشکی یک راه حل دائمی برای چندین مشکل زیبایی آرایشی دندان ها است ، مراقبت از آن آسان است ، و با مراقبت مناسب یک عمر طول می کشد. ونیرها می توانند ظاهر زیبایی لبخند شما و در نهایت اطمینان شما را بهبود بخشند. نزدیکترین گزینه به لمینت دندان، کامپوزیت ونیر می باشد.

دلایل انجام لمینت دندان

بیماران اغلب دلایل زیادی در تصمیم خود برای گرفتن لیمنت دندان، کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان و دیگر روشهای دندانپزشکی دارنددارند. در اینجا برخی از متداول ترین دلایل بدست آوردن روکش ها آورده شده است:

دندانهای زرد

لمینت ها مانند یک لبخند کسل کننده ، طیف گسترده ای از مشکلات لوازم آرایشی را که روی دندان شما تأثیر می گذارد ، برطرف می کنند. دندانها از سالها نوشیدن قهوه ، سیگار کشیدن یا خوردن غذاهای اسیدی به راحتی لکه دار می شوند. به همین دلیل است که دندانپزشکان آرایشی توصیه می کنند از این دستورالعمل ها پیروی کنید تا لبخند شما در خانه روشن شود. در حالی که سفید کردن دندانهای حرفه ای می توانند این لکه ها را از بین ببرند ، همچنان که شما همچنان به غذاهای رنگ آمیزی دندان ها و رفتارهای خود ادامه می دهید ، برمی گردند. لمینت ها از نظر لکه مقاوم هستند ، طبق گفته موسسه ملی بهداشت ، لمینت های دندان مقاوم در برابر لکه هستند. یک لمینتبعد از دریافت آنها ، تقریباً سفید رنگ خواهند بود ، همان روزی که دفتر دندانپزشکی زیبایی خود را ترک کردید.

بیشتر بخوانید: معایب ایمپلنت دندان،طول درمان ایمپلنت دندان، مزایای کامپوزیت دندان، چه کسانی به لمینت دندان نیاز دارند؟ انواع ایمپلنت دندان

دندانهای کج یا شکاف

اگر کمی دندان کج یا شکاف دارید ، روکش های دندان یک راه حل جذاب و دائمی را ارائه می دهند. هنگامی که ونیر می شوید ، دندانپزشک آرایشی ، روکش های دندان را روی سطح دندان ها قرار می دهد به گونه ای که دندان های کج را استتار کند یا شکاف ها را پر کند. دندانهای کج ، شکاف و یا سایر نقاط ضعف آرایشی یکی از اصلی ترین دلایلی است که بیماران به دنبال روکش دندان هستند.

مینا آسیب دیده

مینای دندان لایه سخت و بیرونی دندان شماست. هنگامی که مینای دندان شما آسیب دیده ، خوب پیش می رود. بهداشت ضعیف دندان ، سنگ زنی دندانها و برخی از درمان های سفید کننده دندان های DIY می توانند مینای دندان را از بین ببرند. مینای دندان آسیب دیده یا گمشده دندان شما را در معرض پوسیدگی دندان قرار می دهد. از روکشهای چینی می توان برای محافظت از دندان های شما در برابر آسیب بیشتر مینای دندان استفاده کرد.

لمینت ها در مقابل لومینیرزها

دندانپزشک آرایشی شما ممکن است به عنوان راه حل های زیبایی هر دو لومین و روکش را ارائه دهد. لومینرها نوعی از روکش ها هستند ، بنابراین چندین شباهت بین این دو وجود دارد. هر دو روکش و آدامس مشکلات دندانپزشکی زیبایی مانند دندان های بدون رنگ و یا دندان هایی که کمی کج یا شکاف دارند را اصلاح می کنند.

در مقایسه با روکش ها ، لومینرها نیازی به آماده سازی گسترده ندارند. لومینرها بسیار نازک تر هستند ، بنابراین دندانپزشک لازم نیست به اندازه سطح روکش ها سطح دندان را از بین ببرد.

دلیل اصلی لومینرها به همان اندازه که لمینت ها به بیماران توصیه نمی شود این است که آنها می توانند نتایجی را ارائه دهند که کمتر از ایده آل باشد. Lumineers با موقعیت ضعیف می تواند به خط لثه برسد و باعث تحریک و التهاب شود ، به عنوان مثال می تواند منجر به بیماری لثه شود. به همین دلیل ، بسیاری از دندانپزشکان آرایشی ونیر را بیش از Lumineers توصیه می کنند.

https://www.vprestondental.com/blog/how-dental-veneers-can-change-your-smile