سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

ارزان ترین گزینه "قرار دادن فوری ایمپلنت" است که در صورت وجود استخوان کافی برای قرار دادن ، بلافاصله پس از برداشتن دندان امکان پذیر است. اما در موارد پیچیده ای که تراکم استخوان فک کاهش یافته یا سایر عوارض ناشی از آسیب دیدگی یا آسیب دیدگی وجود دارد ، ممکن است هزینه ایمپلنت دندان افزایش یابد. در سناریوهای پیچیده تر ممکن است استخوان کافی برای ایمپلنت دندان وجود نداشته باشد. در این موارد سوکت دندان با استخوان مصنوعی یا کاداوریک تخم گذاری می شود. به این پیوند استخوان گفته می شود. سپس سوکت با استفاده از بافت لثه خود بسته می شود. 3 تا 4 ماه مجاز به بهبودی است.  ممکن است شما قصد انجام ایمپلنت تک دندان را داشته باشید و از امکان انجام آن مطمئن نباشید. باید گفت ایمپلنت برای یک دندان یا چند دندان از دست رفته، و نیز  ایمپلنت کل دهان قابل انجام است. حتی ایمپلنت دندان در سنین بالا نیز قابل انجام است.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

 از آنجا که ما به راحتی بیمار بسیار حساس هستیم ، آرام بخش را ارائه می دهیم. ما از یک داروی خوراکی برای کمک به آرامش بیماران در طی مراحل دندانپزشکی استفاده می کنیم. آرام بخش راهی بدون استرس است که تقریباً به طور کامل لبخند خود را در یک ملاقات بازگرداند. این به شما امکان می دهد از خطرات مرتبط با بیهوشی عمومی و همچنین درد و اضطراب خودداری کنید. آنچه درباره ی ایمپلنت مهم است پیشگیری از نارسائی ایمپلنت دندان می باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ی کامپوزیت دندان

پروتزهای پشتیبانی شده از ایمپلنت

هزینه و مزایا

دندانپزشکی ایمپلنت به ما اجازه می دهد تا دو یا چند ایمپلنت دندانرا در فک اضافه کنیم .دندان مصنوعی که در طول روز قفل می شود ، به شما پشتیبانی و بی نظیری از نیش می دهد. کل روش را می توان در مطب دندانپزشکی انجام داد. هزینه ی ایمپلنت دندان را می توانید در طول درمان ایمپلنت دندان توزیع کنید. گران بودن ایمپلنت دندان  از معایب ایمپلنت دندان می باشد که برخی از کلینیک های دندانپزشکی شرایط ایمپلنت اقساطی را فراهم کرده اند.

دندان مصنوعی

هر چهار ایمپلنت برای پشتیبانی از یک دندان کامل ، دائمی و غیر قابل جابجایی ، قرار داده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این یک گزینه عالی برای درمان "قوس کامل" است که در آن هر دندان در قسمت بالای یا پایین دهان شما جایگزین می شود. این گزینه درمانی بسیار بادوام است ، عمر طولانی خواهد داشت و می توان در مطب دندانپزشکی اپکس ما انجام داد. ما می توانیم ایمپلنت های دندانی شما را در جای خود قرار داده و تمام دندانهای شما را در یک ملاقات واحد جایگزین کنیم. این برچسب قیمت کمی ندارد اما همه بیماران ما می گویند که این هزینه را داشته است. بسیاری می گویند آرزو می کنند که مدت طولانی صبر نکردند تا این کار را انجام دهند. هیچ راهی برای افزایش قیمت به روشی که باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می شود وجود ندارد. با یکی از متخصصان صدور صورتحساب ما در دفتر بنشینید و به آنها کمک کنید تا یک برنامه معقول 6 تا 12 برای پرداخت هزینه های درمانی تهیه کنید. عوارض ایمپلنت دندان در بین سایر گزینه های موجود برای جایگزینی دندان های از دست رفته کمترین می باشد. همچنین ایمپلنت همانند کامپوزیت دندان و لمینت کارکرد های زیبایی شناختی نیز دارد.

https://betterdental.com/dental-implant-cost-price/