سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

کامپوزیت دندان

داشتن لبخند زیبا می تواند افراد را جذاب‌تر کند. لبخند زیبا، نتیجه هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و فک و شکل دندان هاست.اصلاح طرح لبخند به منظور طراحی لبخند زیبا صورت می گیرد.

داشتن دندان‌های بدرنگ و نامرتب می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس شما داشته باشد. برای دندان های از دست رفته ایمپلنت دندان بهترین گزینه ممکن است.

 داشتن دندان های زیبا و ردیف و البته سالم، لبخند شما را زیباتر می کند . برای رسیدن به لبخند هالیوودی و شیک ممکن است تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل شود. در واقع رابطه مستقیمی بین اجزای صورت، اندازه ها و رنگ و شکل آنها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسب این روابط چهره را خواستنی و دوست داشتنی می کند.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت دندان در سنین بالا، انواع ایمپلنت دندان، لمینت بهتر است یا کامپوزیت

بنابراین این زیبایی و اعتمادبه نفس ممکن است تنها با اصلاح یک دندانیا مجموعی از دندانها صورت گیرید.

درمانهایى مثل لمینت سرامیکی یا کامپوزیت ونیر فقط جنبه زیبایى ندارد و جنبه درمانى انهم بایست به همان اندازه مورد توجه قرار گیرد. طول عمر کامپوزیت دندان حدود 5 تا 7 می باشد.

در واقع کامپوزیت ونیر و لمینتدرمانهایى معتبر و علمى بر اساس مطالعات زیاد دانشگاهى هستند که در تمام دانشکده هاى دندانپزشکى معتبر دنیا تدریس مى شود و کار غلط و غیر اصولى بعضى دندانپزشکانرا نمى توان به ماهیت درمانهاى زیبایى تعمیم داد.

کار اصولى توسط دندانپزشک زیبایی با تجربه و متخصص هیچ ضرر و اسیبى براى دندان ایجاد نمى کند.

آیا می توانم کامپوزیت یا لمینت را برداریم؟

روکشهای شما یک کار ثابت روی دندانهای شما هستند. آنها پتانسیل ماندگاری یک عمر را دارند اما معمولاً هر 10-15 سال یکبار جایگزین می شوند تا لبخند شما را درخشان نگه دارد.

آیا در طول درمان خودم احساس درد خواهم کرد؟

ما از ساده ترین روش های بی حس کردن از جمله بی حسی موضعی استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنید که هنگام کمبود احساس کمی یا چیزی ندارید.

 https://www.seapointclinic.ie/cosmetic-dentistry/veneers-and-crowns