سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

نظر

ایمپلنت دندان ، جایگزین دندان های از دست رفته

نزدیک‌ترین و بهترین جایگزین طبیعی و سالم برای دندان. مستحکم و ثابت است. یک ایمپلنت دندان جایگزین دندان ازدست‌رفته می‌شود و از لحاظ زیبایی و عملکرد مشابه دندان طبیعی است. سایر گزینه‌های درمانی موجود می‌توانند سبب تحلیل استخوان شوند و ممکن است در امور روزمر? زندگی، مثل لبخند، صحبت و خوردن تداخل ایجاد کنند .

– ساخته‌شده برای ماندگاری. ایمپلنت های دندانی درمان‌های طولانی‌مدت هستند. بریج (پل ( های دندانی قدیمی فقط بین 5 تا 7 سال عمر دارند و با مراقبت بهداشتی مناسب اغلب بیشتر از 10 سال دوام می‌آورند، ولی در بعضی مواقع نیاز به تعویض دارند. این در صورتی است که ایمپلنت های دندانیممکن است به اصلاحات جزئی دوره‌ای نیاز داشته‌ باشند و اگر خوب در فک جایگذاری شده‌باشند و مراقبت مناسبی از آن‌ها بشود، می‌توانند تا آخر عمر باقی‌بمانند . قیمت ایمپلنت دندان نسبت به سایر جایگزین های دندان بیشتر است.

– بدون نگرانی در مورد دندان‌هایتان از زندگی لذت ببرید! دیگر خجالت چرا؟ از بودن در اجتماع و جمع دوستان… دیگر نیازی به نگرانی از لبخند نازیبا، ناتوانی در تکلم صحیح، یا ترس از افتادن دندان مصنوعی (دنچر) نیست. دندان‌های ازدست‌رفته‌ای که توسط ایمپلنت های دندانیجایگزین می‌شوند قدرت در دست‌گرفتن زندگی را از دندان‌هایتان به شما منتقل می‌کنند .

بیشتر بخوانید: انواع کامپوزیت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، دیابت و ایمپلنت دندان

 – بازیابی شکل طبیعی صورت و لبخند. یک صورت بدون دندان‌ها، ظاهر نازیبایی دارد و ناراحت ممکن است به نظر برسد. انواع ایمپلنت دندان  به شما اجازه می‌دهند تا دوباره با ظاهر طبیعی صورت و لبخندتان برگردید . با پیوند استخوان امکان ایمپلنت دندان در سنین بالا ممکن گشته است.

 – حفظ استخوان فک. خالی رهاکردن فضاهایی از فک بعد از کشیدن یا ازدست‌دادن یک یا چند دندان می‌تواند سبب مشکلاتی در سلامتتان بشود؛ مانند تحلیل و یا تخریب قسمتی از استخوان فک شما . طول درمان ایمپلنت دندان 3 تا 6 ماه طول میکشد.

وقتی که استخوان فک پشتیبان و نگه‌دارند? دندان نیست، تخریب می‌شود و استحکام و مقاومتش را از دست می‌دهد. ایمپلنت های دندانی تنها گزین? ترمیمی‌ای هستند که استخوان را نگه‌می‌دارند و آن را برای رشد تحریک و از تحلیل آن جلوگیری می‌کنند .

https://ankerimplants.com/