سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

نظر

 

انواع روکش

یک دندانپزشک ممکن است انتخابی بین 3 نوع روکش کننده برای اصلاح طرح لبخند به شما ارائه دهد: روکشهای کامپوزیت مستقیم، روکشهای کامپوزیت غیرمستقیم و روکشهای لمینت.

روکشهای کامپوزیت مستقیم

روکشهای کامپوزیت مستقیم ونیرهایی هستند که از مواد کامپوزیتی رزین ساخته شده به طور مستقیم روی دندان های شما ساخته شده اند.

طولی نکشید که دندانپزشک دندان های خود را برای استفاده از روکش ها آماده کند ، و روند درخواست با حداقل تهاجمی در نظر گرفته می شود. برای مواردی که دندان از دست رفته دارید ایمپلنت دندان در اصلاح طرح لبخند کارساز است.

ونیر کامپوزیت غیر مستقیم

تفاوت اصلی بین روکشکامپوزیت ونیر مستقیم و غیرمستقیم فرایند کاربرد است - نه ماده واقعی استفاده شده.

دندانهای شما مانند روکش کامپوزیت مستقیم آماده می شوند ، اما روکش ها به طور غیر مستقیم به صورت غیر مستقیم در خارج از دهان در مطب دندانپزشک یا آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می شوند.

مجموعه ای از روکش های موقت را تا زمان ساختن روکش های غیر مستقیم دریافت خواهید کرد. در قرار ملاقات بعدی ، ونیرهای کامپوزیتی غیرمستقیم با لایه ای از چسب روی دندانهای شما اعمال می شوند.

ونیرهای کامپوزیتی غیر مستقیم می توانند در برابر ساییدگی های بیشتری مقاومت کرده و در مقابل شکستگی ها بهتر از نسخه مستقیم مقاومت کنند. با این حال ، آنها تمایل به هزینه بیش از روکش های کامپوزیت مستقیم دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت دندان، عوارض ایمپلنت دندان، انواع ایمپلنت دندان، طول درمان ایمپلنت دندان، ایمپلنت دندان در سنین بالا، روش انجام ایمپلنت دندان

روکش لمینت

روکش لمینت سرامیکی برای دندانهای شما از پرسلن ساخته شده است.

یک دندانپزشک زیبایی برداشت های خود را از دندان های شما ایجاد می کند ، بنابراین روکش ها را می توان از قالب موجود در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخت ، فرآیندی که ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد. درست مانند روکش های کامپوزیتغیرمستقیم ، مجموعه ای از روکش های موقت را منتظر خواهید گرفت. طول عمر کامپوزیت دندان کمتر از لمینت دندان است.

در صورت آماده بودن ، دندانپزشک پوسته های لمینت نازک را به قسمت جلوی دندانهای شما سیمان می کند و آنها را شکل می دهد تا هرچه طبیعی تر به نظر برسند .

https://www.durhamcitysmiles.co.uk/treatments/smile-styling/dental-veneers