سفارش تبلیغ
صبا ویژن

irandentistry

 

لومینیرزیک نسخه نازک تر از روکش های لمینت و کامپوزیت دندان هستند و تقریباً 0.3 میلی متر کار می کنند (ونیرها 0.5 میلی متر هستند). آنها برای کمک به اصلاح ظاهر دندانهای خرد شده یا آسیب دیده ، از جمله دندانهای تغییر رنگ یا نادرست استفاده می شوند. از آنجا که نازک است ، برای بیمار نیز ناراحت کننده نخواهد بود.

هنگام قرار دادن روکشهای لمینت سرامیکی، دندانها با جدا کردن یک لایه بسیار نازک مینای دندان آماده می شوند. این به ونیرها کمک می کند تا کاملاً مناسب و طبیعی به نظر برسند ، اما لزوماً آن را برای هر بیمار کاندیدای خوبی نمی کند. اگر می خواهیم حداقل و صفر آماده سازی را روی دندان ها انجام دهیم ، توسط لومینیرزمی رویم.

حال بگذارید در مورد برخی از مضرات لومینیرزصحبت کنیم: از آنجا که آنها از روکش های باریک نازک تر هستند ، ممکن است پوشاندن دندان های تغییر رنگ سخت تر باشد ، و برای افرادی که دارای دندان های لکه دار به شدت لکه دار هستند ، روکش را توصیه می کنیم زیرا مواد کافی برای پنهان کردن تغییر رنگ آن را فراهم می کند.

همچنین ، از آنجا که سطح دندان موجود را می پوشاند ، ممکن است تمیز کردن خط لثه شما را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به لثه قرار دهید ، در این صورت ، روکش های سنتی را توصیه می کنیم زیرا دندان را صاف می کنیم تا مناسب تر باشد.

روش لومینیرز هم مانند ایمپلنت اغلب به 1-2 مراجعه مراجعه می کند.ایمپلنت دندان و لومینیرز از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

مشکلات زیبایی شناسی که توسط ونیرها یا لومینیرزبرطرف شده است

اگر بیمار تصمیم به گرفتن یک مجموعه کامل گرفت ، ونیرها یا لومینیرزمی توانند گران باشند ، بنابراین آنچه ما توصیه می کنیم فقط برای دندانهای جلوی قابل مشاهده است که هزینه را به شدت کاهش می دهد.

در اینجا چند مشکل زیبایی شناسی وجود دارد که می توانند با استفاده از روکش ها و لومینیرزرا پوشانده باشند:

·         دیاستما یا شکاف بین دندانها

·         دندان Stain

·         دندانهای نادرست

·         دندان های کج یا غلط

·         تاج های کوتاه شده

·         صفحه نمایش لثه بیش از حد یا لبخند لثه

https://eliteimplantdentist.com/tarzana-services/cosmetic-dentistry/lumineers/